Bach: Máté-passió

Karmester

Sebastian Lang-Lessing

Evangelista

Varga Donát

Jézus

Kovács István

Szoprán

Fodor Gabriella

Alt

Schöck Atala

Tenor

Horváth István

Basszus

Bakonyi Marcell

Bach: Máté-passió

Karmester

Sebastian Lang-Lessing

Evangelista

Varga Donát

Jézus

Kovács István

Szoprán

Fodor Gabriella

Alt

Schöck Atala

Tenor

Horváth István

Basszus

Bakonyi Marcell

Bach: Máté-passió

Karmester

Sebastian Lang-Lessing

Evangelista

Varga Donát

Jézus

Kovács István

Szoprán

Fodor Gabriella

Alt

Schöck Atala

Tenor

Horváth István

Basszus

Bakonyi Marcell

Bach: Máté passió

Oratórium két részben, német nyelven

 

A Máté-passió Bach legnagyobb műve, mely nemcsak a protestáns egyházzenében, hanem az egyetemes zenetörténetben is felülmúlhatatlan csúcspontot jelent. Bach halála után a mű feledésbe merült. 1829. március 11-én, az eredeti előadás után egy évszázaddal a darab Felix Mendelssohn-Bartholdy vezényletével újra megszólalt Berlinben. A zeneszerző karmester a romantikus előadói gyakorlathoz igazította a művet, egyharmadával megrövidítette, hatalmas (158 fős) kórust, és ehhez illő nagyzenekart alkalmazott. A nagy sikerre való tekintettel Bach születésnapján, március 21-én megismételték a hangversenyt, amely jelentős társadalmi eseménnyé vált, jelen volt az udvar és a korbeli német értelmiség színe-java. Ez indította el a Bach-reneszánszot, tágabb értelemben a régebbi zenék feltámasztásának szokását is.

Karmester: Csiki Gábor
Evangelista: Megyesi Zoltán
Jézus: Kovács István
Szoprán: Fodor Gabriella
Alt: Schöck Atala
Tenor: Ninh Duc Hoang Long e.h.
Basszus: Bakonyi Marcell
Alkotók
Rendező: M.Tóth Géza
Látványterv és animáció: Nagy Tibor, Gerdelics Miklós, Krizsanics Antonin, Fekti Balázs, M.Tóth Géza
Konzulens: Czakó Zsolt
Karigazgató: Csiki Gábor
Közreműködik: Magyar Állami Operaház Énekkara

 

Bach: Máté passió

Oratórium két részben, német nyelven

 

A Máté-passió Bach legnagyobb műve, mely nemcsak a protestáns egyházzenében, hanem az egyetemes zenetörténetben is felülmúlhatatlan csúcspontot jelent. Bach halála után a mű feledésbe merült. 1829. március 11-én, az eredeti előadás után egy évszázaddal a darab Felix Mendelssohn-Bartholdy vezényletével újra megszólalt Berlinben. A zeneszerző karmester a romantikus előadói gyakorlathoz igazította a művet, egyharmadával megrövidítette, hatalmas (158 fős) kórust, és ehhez illő nagyzenekart alkalmazott. A nagy sikerre való tekintettel Bach születésnapján, március 21-én megismételték a hangversenyt, amely jelentős társadalmi eseménnyé vált, jelen volt az udvar és a korbeli német értelmiség színe-java. Ez indította el a Bach-reneszánszot, tágabb értelemben a régebbi zenék feltámasztásának szokását is.

Karmester: Csiki Gábor
Evangelista: Megyesi Zoltán
Jézus: Kovács István
Szoprán: Fodor Gabriella
Alt: Schöck Atala
Tenor: Ninh Duc Hoang Long e.h.
Basszus: Bakonyi Marcell
Alkotók
Rendező: M.Tóth Géza
Látványterv és animáció: Nagy Tibor, Gerdelics Miklós, Krizsanics Antonin, Fekti Balázs, M.Tóth Géza
Konzulens: Czakó Zsolt
Karigazgató: Csiki Gábor
Közreműködik: Magyar Állami Operaház Énekkara

Bach: Máté passió – Jézus

Oratórium két részben, német nyelven

 

A Máté-passió Bach legnagyobb műve, mely nemcsak a protestáns egyházzenében, hanem az egyetemes zenetörténetben is felülmúlhatatlan csúcspontot jelent. Bach halála után a mű feledésbe merült. 1829. március 11-én, az eredeti előadás után egy évszázaddal a darab Felix Mendelssohn-Bartholdy vezényletével újra megszólalt Berlinben. A zeneszerző karmester a romantikus előadói gyakorlathoz igazította a művet, egyharmadával megrövidítette, hatalmas (158 fős) kórust, és ehhez illő nagyzenekart alkalmazott. A nagy sikerre való tekintettel Bach születésnapján, március 21-én megismételték a hangversenyt, amely jelentős társadalmi eseménnyé vált, jelen volt az udvar és a korbeli német értelmiség színe-java. Ez indította el a Bach-reneszánszot, tágabb értelemben a régebbi zenék feltámasztásának szokását is.

Karmester: Csiki Gábor
Evangelista:Szigetvári Dávid
Jézus: Kovács István
Szoprán: Fodor Gabriella
Alt: Schöck Atala
Tenor: Megyesi Zoltán
Basszus: Bakonyi Marcell
Alkotók
Rendező: M.Tóth Géza
Látványterv és animáció: Nagy Tibor, Gerdelics Miklós, Krizsanics Antonin, Fekti Balázs, M.Tóth Géza
Konzulens: Czakó Zsolt
Karigazgató: Csiki Gábor
Közreműködik: Budapesti Stúdió Kórus

Bach: Máté passió – Jézus

Oratórium két részben, német nyelven

 

A Máté-passió Bach legnagyobb műve, mely nemcsak a protestáns egyházzenében, hanem az egyetemes zenetörténetben is felülmúlhatatlan csúcspontot jelent. Bach halála után a mű feledésbe merült. 1829. március 11-én, az eredeti előadás után egy évszázaddal a darab Felix Mendelssohn-Bartholdy vezényletével újra megszólalt Berlinben. A zeneszerző karmester a romantikus előadói gyakorlathoz igazította a művet, egyharmadával megrövidítette, hatalmas (158 fős) kórust, és ehhez illő nagyzenekart alkalmazott. A nagy sikerre való tekintettel Bach születésnapján, március 21-én megismételték a hangversenyt, amely jelentős társadalmi eseménnyé vált, jelen volt az udvar és a korbeli német értelmiség színe-java. Ez indította el a Bach-reneszánszot, tágabb értelemben a régebbi zenék feltámasztásának szokását is.

Karmester: Csiki Gábor
Evangelista:Szigetvári Dávid
Jézus: Kovács István
Szoprán: Fodor Gabriella
Alt: Schöck Atala
Tenor: Megyesi Zoltán
Basszus: Bakonyi Marcell
Alkotók
Rendező: M.Tóth Géza
Látványterv és animáció: Nagy Tibor, Gerdelics Miklós, Krizsanics Antonin, Fekti Balázs, M.Tóth Géza
Konzulens: Czakó Zsolt
Karigazgató: Csiki Gábor
Közreműködik: Budapesti Stúdió Kórus